הדפסת שמשונית
בשנים האחרונות, בתי העסק רבים חווים הצלחה מרבית, כתוצאה משיווק טוב, דרך מוצרי דפוס שונים. בעבר, בכדי להגיע לעסק מסוים, היה צורך בהעברה מפה לאוזן, או בחיפוש בדפי זהב. כיום, באמצעות שמשונית, שלט מבד או מפלסטיק עליו ניתן להדפיס בצבע את הפרסום, בנוסף לתמונה, לוגו וכל אופציה אחרת, ניתן לשווק את העסק באופן מהיר וטוב. בכדי לשווק היטב את העסק על ידי הדפסת שמשונית, חשוב לבחור בפונטים המתאימים, בצבעים הנכונים המזוהים עם בית העסק, גרפיקה מקצועית והעברת המסר בדרך חכמה. שמשונית, אינה משמשת אך ורק לצורך שיווק, אלא גם לצרכים פרטיים כגון שלט של הצעת נישואין, אותו ניתן לתלות בגשר, במרפסת בבית, להטיס באוויר וכן הלאה. שמשונית יוצרת תשומת לב בכל מקום, לאור הצבעוניות ולאור הגרפיקה וכמובן לאור הגודל.
שמשונית בלחיצת כפתור
כיום, כאשר הטכנולוגיה מאפשרת לכולנו להשיג כמעט הכול בלחיצת כפתור, ניתן לעצב אונליין שמשונית לעסק (מומלץ להיכנס מדפדפן Explorer), לקבלת הפנים בבר מצווה או להצעת נישואין מרגשת. דרך הרשת, שמאפשרת לנו להתחבר לעולם הגדול, ניתן ליצור שמשונית בעיצוב אישי, או להעלות קובץ מוכן ולהדפיס אותו על שמשונית, לפי בחירה בצבע, בחומר וכן הלאה.
שמשונית בולטת
בחירת המסר שיהיה על כל שמשונית, חשובה מאוד, מאחר והיא תקבע אם הנמען ירשום את הפרטים שזה הרגע אגר,או שמא ימשיך בשלו. חשוב שהמסר יהיה קליט מאוד וקצר, מאחר ומדובר בשלטים המוצגים בדרך כלל בדרך, בשלטי חוצות או ליד העסק עצמו. עוברי האורח לא תמיד שמים לב לכל המתרחש בסביבתם, לכן יש ליצור שמשונית בולטת עם מוטיבים שתופסים את העין ומעניקים לה את הרצון להישאר. במידה ומדובר בשיווק של מוצר, חשוב שיהיה רשום כיצד יש להשיג את המוצר ואם בנוסף מופיע מספר טלפון, חשוב שהוא יהיה ברור ומספיק גדול, בכדי שעוברי אורח שנוהגים ברכב, יוכלו לקלוט אותו.
עיצוב שמשונית
ניתן לראות
שמשוניות רבות המשמשות עבור תחרות מסוימת המתנהלת על פי קולות הקהל. ב"כוכב נולד" ותכניות ריאלטי אחרות, ראינו שלטים הללו מונפים כדגלים, עליהם הייתה תמונה של המתחרה ומספר מילים כגון "הצביעו ל..", בנוסף למספר טלפון וכדומה. הדפסת שמשונית ניתן במבחר גדלים, לפי רצונכם ולפי השימוש המיועד. כרזה מסוג זה תעביר כל מסר למספר רב של נמענים, אך שימו לב כי אתם מעצבים אותה בחוכמה ותולים אותה במקום הנכון.